خرید فایل موفقیت زناشویی

شاد بودن در زندگی

خرید فایل موفقیت زناشویی

شاد بودن در زندگی

ختصری از بالا بردن روابط عاطفی زوجین ...

بایگانی
  • ۰
  • ۰

هالیوودی زنان مردان

 

 


الکس تورنر

 

الکس تورنر از آن دسته افرادی ست که از عوض کردن استایل اش هراسی ندارد. او مدام تیپ های مختلف را امتحان می کند، به طوری که او را در هر آلبومی که بیرون می دهد، به یک شکل می بینیم. کمد لباس های او دیدنی ست. او کلکسیونی از  شلوارهای جین، عینک های ویفر و پیراهن های رنگارنگ دارد. فرقی نمی کند که او تیپی اسپورت بزند یا رسمی و مردانه، او در انتخاب لباس حرف ندارد.

 


 استیو مک کوئین

 

یکی از ویژگی های استیو مک کوئین که او را جزو خوش تیپ ترین ستاره های جهان کرده، استایل کژوال اوست. افرادی که دنبال استایل کژوال هستند راحت بودن را به هر چیز دیگری ترجیح داده و لباس های عجیب  غریب و جسورانه در کمد لباسشان نگه نمی دارند. آنها دوست دارند که یک ظاهر مدرن و شیک اما ساده و راحت داشته باشند. استیو مک کوئین نیز سعی می کند لباس هایش را روزانه اش و با توجه به برنامه هایی که در آن روز دارد، انتخاب کند اما در نهایت، فرقی نمی کند که او چه لباسی بپوشد، می خواهد یک شلوار جین با تی شرتی ساده باشد یا یک دست کت و شلوار کلاسیک، او همیشه خوش تیپ و مرتب است. اگر دوست دارید که تیپی مانند او بزنید، یک بلوز آبی رنگ که آستین های آن برگردانده شده، به همراه یک ژاکت یا کت تک رنگ و شلواری ساده و راحت، به تن کنید.

 

 

 

دیوید گندی

 

دیوید گندی مانکن بریتانیایی و از موفق‌ ترین مدل‌ های مرد است. گندی با بدن عضلانی و ظاهر مردانه خود موجب دگرگونی در شیوه کار طراحان مد شده است. فوربز در سال ۲۰۱۳ گندی را در جایگاه دوم پردرآمدترین مانکن ‌های مرد جهان قرار داد. مجله ووگ نیز در سپتامبر ۲۰۱۴ وی را به عنوان دومین مانکن مرد همه  دوران‌ ها انتخاب کرد. علاوه بر آن، او در سال  ۲۰۱۶جرو پر درآمدترین مدل های سال قرار گرفت. بسیاری از مردان برای الگو گرفتن از سبک لباس پوشیدن، او را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند. او کمتر تیپ غیر رسمی می زند و بیشتر به تیپ های رسمی علاقه دارد.

 

 

تمام شد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی