خرید فایل موفقیت زناشویی

شاد بودن در زندگی

خرید فایل موفقیت زناشویی

شاد بودن در زندگی

ختصری از بالا بردن روابط عاطفی زوجین ...

بایگانی
  • ۰
  • ۰

Image result for شگرد یک جوان برای معافیتِ سربازی جنجالی شد!

 

 

 

سرطان تیرویید 

 

سوفیا در سال ۲۰۰۰ به بیماری سرطان تیرویید مبتلا و مجبور به برداشتن غده تیرویید خود شد اما تحت درمان ایزوتراپی قرار گرفت و توانست سلامت کامل خود را باز یابد. در سپتامبر ۲۰۱۶ مجله فوربز سوفیا را پردرآمدترین بازیگر تلویزیونی نامید که درآمد سالانه ای بیش از ۴۳ میلیون دلار دارد. این ستاره 46 ساله و همسرش، جو منگنیلو، در حال حاضر به عنوان جذاب ترین زوج هالیوودی شناخته می شوند

 

 

 


همسر بیمار 

 

براساس قوانین اوکراین همه مردان جوان باید در ارتش این کشور خدمت کنند مگر آنکه همسر بیمار یا معلولی داشته باشند که نیاز به مراقبت داشته باشد. آقای کوندراتیوک با ارائه سند ازدواج خود با دختر عموی معلولش توانست از خدمت سربازی معاف شود. مراسم ازدواج آن‌ها در روستایی در نزدیکی شهر وینیتسای اوکراین برگزار شد.

 


شوهر مهربان 

 

برخی از روزنامه‌ها از همسر الکساندر کوندراتیوک درباره او سوال کرده‌اند و او گفته که الکساندر شوهر مهربانی است که از او مراقبت می‌کند، ولی همسایگان با تکذیب این موضوع گفته‌اند که او را در این منطقه ندیده‌اند و معمولا خواهران، نوه‌ها و خواهرزاده‌های این پیرزن به منزل او رفت و آمد کرده و از او مراقبت می‌کنند.

 

 

ازدواج پیرزن با پسرعمویش 

 

به گزارش رسانه‌های اوکراین این پیرزن به تنهایی در خانه خود در روستای محل سکونتش زندگی می‌کند و تنها چیزی که از ازدواج او با پسرعمویش وجود دارد، سند ازدواجی است که الکساندر کوندراتیوک در جیب دارد و هرگاه ارتش از او می‌خواهد که خدمت سربازی خود را انجام دهد، آن را نشان مسئولان ذی‌ربط می‌دهد.

 

 


تحقیقات

 

گفته می‌شود در پی رسانه‌ای شدن این پرونده، ارتش اوکراین در حال تحقیق و راستی‌آزمایی ازدواج الکساندر کوندراتیوک ۲۴ ساله و دخترعموی ۸۱ ساله‌اش است.

 

 

موفق باشید

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی