خرید فایل موفقیت زناشویی

شاد بودن در زندگی

خرید فایل موفقیت زناشویی

شاد بودن در زندگی

ختصری از بالا بردن روابط عاطفی زوجین ...

بایگانی

۱۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ازدواج چیست

 

 

تحقیقی ازدواج

 

 

 

ازدواج چیست؟

 

 

ازدواج یا پیوند زناشویی پیوندی آیینی‌است که طی احکام یا رسومی خاص بین زن و مرد در مذاهب و کشورهای مختلف برقرار می‌شود تا به تشکیل خانواده منجر گردد و می‌تواند منجر به زایش فرزند شود. در برخی از کشورهای جهان، ازدواج همجنس‌گرایان، یعنی ازدواج دو مرد یا دو زن با یکدیگر و تشکیل خانواده نیز وجود دارد.

 

 

2 نکته:

 

 اگر والدین تان دلایل شما را نمی پذیرند و به مخالفت خود ادامه می دهند، می توانید از یکی از بزرگان فامیل یا آشنایان که مورد اعتماد و احترام شما و خانواده تان است کمک بگیرید.

 

 

  • tarfande20 kade
  • ۰
  • ۰

لب دختر

 

 

 

 


لب های سفید متمایل به صورتی

 

وقتی فرد در مصرف لبنیات ،قندو چربی افراط کند ،سیستم لنفاوی ضعیف می شود و گاهی ممکن است ،موجب بروزآسم و آلرژی پوست شود 

 

لک های تیره روی لب

 

این وضعیت زمانی رژیمی دهد که رژیم غذایی سرشار از کربوهیدرات ؛قند ،شکر ،عسل و مصرف بیش ازحد میوه های شیرین باشد.

 

چروک های عمودی روی لب ها

 

نشان دهنده کم آبی است . بایدمصرف نمک و غذاهای خشک را کم کرد 

 

لک های سفید روی لب

 

وقتی این لک ها ظاهر میشوند،یعنی چربی های اشباع شده در غذاهایی مثل تخم مرغ و پنیرعملکردکبد را ضعیف کرده است

 

  • tarfande20 kade
  • ۰
  • ۰

مزایای چای

چای مردان

 

 

تقویت سلامتی لثه 

 

چای سیاه حاوی اسید تانیک است که ورم بافت ھا را کاھش داده و جلوی خونریزی را می‌گیرد.

تقویت سیستم ایمنی بدن: دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که قدرت آنتی اکسیدانی چای سیاه و چای سبز که به مدت 5 دقیقه دم کشیده باشند، از پرآوازه‌ترین میوه ھا و سبزیجات ھم بیشتر است.

 

مبارزه با حساسیت

 

چه به محرک ھا در فصل بھار و چه محرک ھای پاییزی حساسیت داشته باشید، می‌توانید از چای سیاه، به دلیل اینکه سرشار از فلاونوئیدھا است، کمک بگیرید.

 

 

  • tarfande20 kade
  • ۰
  • ۰

تحقیق زشت

 

 

ما درحال حاضر در دوره ای زندگی می کنیم که حدود 200 گونه در هر روز منقرض می شوند بنابراین باید درباره سایر گونه ها صحبت کنیم تا از انقراض آن جلوگیری شود

 

بلاب ماهیها

 

بلاب ماهیها تا 30 سانتیمتر رشد می کند و ماهیچه ندارد، اما گوشت ژلاتینی و شناور به آنها این امکان را می دهد که در اعماق دریا شناور باشند. این گونه ماهی قابل خوردن نیست اما اغلب در تورهای ماهیگیری گرفتار می شود.

این نظر سنجی جایگاه دوم خود را به کاکاپو نوعی طوطی بومی نیوزیلند اختصاص داده است. این پرنده نمی تواند پرواز کند و از شکارچی ها نمی ترسد به این معنا که تعداد آنها تا سطح خطرناکی کاهش یافته است.

 

 

  • tarfande20 kade
  • ۰
  • ۰

سیاهی تحقیق گران

 

 

 

سیب زمینی


یکی از بهترین روش های طبیعی و خانگی و در عین حال ارزان قیمت برای از بین بردن موهای سفید و جلوگیری از سفید شدن موها استفاده از سیب زمینی است. در این روش شما تنها به چند عدد سیب زمینی احتیاج دارید .

چند عدد سیب زمینی پوست بکنید و پوست آنها را در ظرفی که حاوی 2 لیوان آب است 5 دقیقه بجوشانید سپس شعله را خاموش نمایید و اجازه دهید که خنک شود . برای خوشبو شدن آن چند قطره روغن یا اسانس رزماری یا اسطوخودوس را به محتوی درون کاسه اضافه نمایید .

بعد از اینکه موهای خود را شستید ، این ترکیب را بر روی موهای خود بریزید و با آن سرتان را ماساژ دهید تا اثری از موهای سفید در سرتان باقی نماند

 

  • tarfande20 kade
  • ۰
  • ۰

تاثیر مدیتیشن

مدیتیشن تحقیق

 

 

 

 مدیتیشن چیست؟

 

مدیتِیشن یا مراقبه یک هنر واقعی است که به جسم و روح آرامش می‌بخشد.

مدیتیشن به معنای متمرکز کردن ذهن است. این تمرکز می‌تواند بر روی یک صدا، عبارت یا دعا، شئ، تصویر، آگاهی از خویشتن، نحوه تنفس و… صورت گیرد.

 


قوی شدن حافظه

 

پژوهش ها نشان می دهد که افرادی که به صورت دائم و حرفه ای به انجام مدیتیشن می پرداختند، هوشیاری بیشتری دارند و در کنترل احساسات شان نیز موفق تر عمل می کنند. حتی در بعضی اوقات افرادی که تازه به مدیتیشن رو آورده اند، تغییرات موثری در ذهن مشاهده می کنند که از آن جمله افزایش حافظه، دیدگاه و سطح هوشیاری می باشد.

 

آرامش

 

مدیتیشن می‌تواند به آرامش، کاهش استرس و حفظ سلامتی کمک کند. کسانی که مدیتیشن را به صورت مرتب انجام می‌دهند، هم کمتر دچار اضطراب و افسردگی می‌شوند و هم شادمانی و رضایت بیشتری از زندگی دارند.

 

 

  • tarfande20 kade
  • ۰
  • ۰

 

 

تحقیق مو

 

 

اصلاح

 

اولین روش برای رشد سریع موها و ضخیم تر شدن آنها این می باشد که به طور منظم آنها را اصلاح کنید، مخصوصا اگر موهای شما سالم نباشند. این نکته به نظر عجیب می رسد، اما کوتاه کردن مو به شما کمک خواهد کرد تا رشد موهایتان زیاد شود و در نتیجه موهایی ضخیم تر نیز داشته باشید. برای همین هر چند موقع موهای خود را کوتاه کنید.

 

 از روغن طبیعی مو استفاده کنید

 

خیلی از افراد قبل از خواب آنقدر خسته هستند که یادشان میرود موهای خودشان را شانه کنند. اما اگر بدانید شانه کردن موها قبل از خواب چقدر برای سلامتی موها اهمیت داردحتما اینکار را انجام می دهید. مری کیت و اوا اسکریو راز مراقبت از موهای خود رو به اشتراک گذاشته اند. آنها توصیه می کنند در هنگام شانه کردن، از پوست فرق سر شروع کنند و به برس خود کمی روغن طبیعی بمالند و با آن موهای خود را شانه کنند، با این کار موهای شما به صورت طبیعی مرطوب می شود. همچنین برای به دست آوردن نتایجی بهتر، هر شب باید قبل از رفتن به رختخواب این کار را تکرار کنید. این کار کمک می کند تا موهای سالم تری داشته باشید.

 

 

  • tarfande20 kade
  • ۰
  • ۰

هالیوودی زنان مردان

 

 


الکس تورنر

 

الکس تورنر از آن دسته افرادی ست که از عوض کردن استایل اش هراسی ندارد. او مدام تیپ های مختلف را امتحان می کند، به طوری که او را در هر آلبومی که بیرون می دهد، به یک شکل می بینیم. کمد لباس های او دیدنی ست. او کلکسیونی از  شلوارهای جین، عینک های ویفر و پیراهن های رنگارنگ دارد. فرقی نمی کند که او تیپی اسپورت بزند یا رسمی و مردانه، او در انتخاب لباس حرف ندارد.

 


 استیو مک کوئین

 

یکی از ویژگی های استیو مک کوئین که او را جزو خوش تیپ ترین ستاره های جهان کرده، استایل کژوال اوست. افرادی که دنبال استایل کژوال هستند راحت بودن را به هر چیز دیگری ترجیح داده و لباس های عجیب  غریب و جسورانه در کمد لباسشان نگه نمی دارند. آنها دوست دارند که یک ظاهر مدرن و شیک اما ساده و راحت داشته باشند. استیو مک کوئین نیز سعی می کند لباس هایش را روزانه اش و با توجه به برنامه هایی که در آن روز دارد، انتخاب کند اما در نهایت، فرقی نمی کند که او چه لباسی بپوشد، می خواهد یک شلوار جین با تی شرتی ساده باشد یا یک دست کت و شلوار کلاسیک، او همیشه خوش تیپ و مرتب است. اگر دوست دارید که تیپی مانند او بزنید، یک بلوز آبی رنگ که آستین های آن برگردانده شده، به همراه یک ژاکت یا کت تک رنگ و شلواری ساده و راحت، به تن کنید.

 

 

  • tarfande20 kade
  • ۰
  • ۰

 

 

مسی تحقیق


بیوگرافی لیونل مسی

 

نام کامل: لیونل آندرس مسی کوچیتینی
زادگاه: روساریو، آرژانتین
قد:  ۱٫۶۹ سانتی متر
پست: مهاجم
شمارهٔ پیراهن : ۱۰
وضعیت تاهل: متاهل
فرزندان: تیاگو ، متیو


قد 


با قد یک متر ۶۹ سانتی‌متری‌اش کوتاه‌قدترین مهاجم دنیاست، اما همان‌طور که پیش‌تر گفتیم این چیزی نبوده که بخواهد جلوی او را بگیرد، به هر حال هوش و ذکاوت او اوضاع را خطرناک می‌کند.


توپ طلا برای چهار سال متوالی

 

از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ و از سن ۲۲ سالگی تا ۲۵ سالگی او توپ‌های طلای فیفا را با خود به خانه برد

 

  • tarfande20 kade
  • ۰
  • ۰

درباره جانی دپ

 

مرد تحقیق گران

 

مقدمه


 جانی دپ هنرپیشه، تهیه‌کننده، موسیقی‌دان، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان فیلم مشهور آمریکایی‌است. او تاکنون توانسته‌است جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران فیلم را برای بهترین بازیگر مرد از آن خود کند. دپ یکی از پولسازترین ستاره‌های هالیوود است.

 

هدیه مادر

 

وقتی ۱۲ سالش بود مادرش به او یک گیتار هدیه داد و او شروع به نواختن در گاراژ راک‌های مختلف کردیک سال پس از جدایی والدینش، دبیرستان را رها کرد تا نوازنده موسیقی راک شود. دو هفته بعد سعی کرد به مدرسه بازگردد اما مدیر به او گفت که به دنبال رویایش برود و موسیقی‌دان شوداو با گروه «بچه» ها شروع به نواختن کرد. این گروه موفقیت محلی نسبتاً کمی را تجربه کرد. اعضای گروه بچه‌ها برای دستیابی به قراردادی برای ضبط موسیقی، راهی لس آنجلس شدند و نام گروه را به "روش شش تیر" تغییر دادند ولی پیش از ضبط آهنگ، این گروه متلاشی شد.

 

 

دزدان دریایی کارائیب


فیلم ۲۰۰۳ شرکت والت دیزنی، دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه یک موفقیت بزرگ برای او بود.او، نقش کاپیتان جک اسپرو، دزد دریایی جذاب و مؤدب با شیوه راه رفتنی خاص را ایفا کرد که بسیار مورد ستایش قرار گرفته‌است. مدیران شرکت والت دیزنی در ابتدا دربارهٔ موفقیت این نقش تردید داشتنداما با اکران عمومی فیلم، این شخصیت در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرد
 

 

  • tarfande20 kade