خرید فایل موفقیت زناشویی

شاد بودن در زندگی

خرید فایل موفقیت زناشویی

شاد بودن در زندگی

ختصری از بالا بردن روابط عاطفی زوجین ...

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

ایمیل آموزشی

 

 

 

صندوق پیام جیمیل ؛ مهمترین بخش آموزش استفاده از جیمیل

 


اینباکس شما به سه دسته طبقه بندی شده است، تب اصلی، تمام ایمیل‌های دریافتی شما را در خود نگه می‌دارد. در صورتیکه گوگل پیام‌های دریافتی را تبلیغاتی یا نوتیفیکیشن سایر سرویس‌های اجتماعی تشخیص دهد، به ترتیب در دسته پروموشنز یا سوشیال قرار می‌دهد. به صورت دلخواه امکان اضافه کردن تب جدید به تب‌های موجود را نیز دارید.

 

 

COMPOSE 


برای ارسال یک ایمیل جدید باید روی دکمه‏ی قرمز رنگ COMPOSE کلیک کنید


 اخیرا جیمیل یه تغییراتی تو بخش ارسال ایمیل اعمال کرده، برای همین وقتی اولین بار بعد از ایجاد این تغییرات روی دکمه ی ارسال ایمیل کلیک کنید پیامی برای شما ظاهر میشه که از یکسری تغییرات خبر میده و ازتون میخواد انتخاب کنید که تغیرات اعمال بشه یا در حالت عادی به کارتون ادامه میدهید، به نظر من تغیراتی که جدیدا اعمال شده بسیار مفیده، برای اینکه تغیرات اعمال بشه روی دکمه Try it now کلیک کنید. در صورت موافق نبودن اعمال تغیرات هم روی دکمه Not now کلیک کنید


استفاده از تب‌های دسته بندی


زمانی که ایمیل جدیدی را دریافت می‌نمایید، می‌توانید بر روی برچسب در منوی بالا کلیک کنید، یا اینکه دسته مناسب را انتخاب کرده یا بسازید.

 

 


انتخاب زمینه


همانطور که کامپیوتر جدیدی که خریداری نموده‌اید را می‌توانید به تنظیمات دلخواه خود در آورید، امکان ایجاد تنظیمات دلخواه را در جیمیل خواهید داشت. جیمیل به شما گزینه‌ای برای تغییر زمینه ایمیل خود را می‌دهد، بنابرین نیازی نیست، همواره اینباکس ایمیلتان را با پس زمینه سفید مشاهده کنید.

 

 

Settings

 

برای این‌کار کافیست، بر روی قسمت تنظیمات (Settings) کلیک کرده، در گوشه سمت راست بالای تصویر، دقیقا زیر قسمتی که تصویر پروفایلتان به نمایش در آمده، بر روی گزینه زمینه‌ها (Themes) کلیک کنید.

 

تمام شد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی