خرید فایل موفقیت زناشویی

شاد بودن در زندگی

خرید فایل موفقیت زناشویی

شاد بودن در زندگی

ختصری از بالا بردن روابط عاطفی زوجین ...

بایگانی
  • ۰
  • ۰
 
 
http://tahghighgaran.ir
 
زادگاهش
 
بیانسه، زاده ۴ سپتامبر ۱۹۸۱، خواننده، ترانه ‌سرا و هنرپیشه آمریکایی است. او در تگزاس به دنیا آمد و از کودکی در مسابقات مختلف خوانندگی و رقص شرکت کرد و در اواخر دهه ۱۹۹۰ به عنوان خواننده اصلی گروه آراندبی دستینیز چایلد به شهرت رسید. با مدیریت پدرش متئو نوولس، این گروه از پرفروش‌ترین گروه‌های موسیقی دخترانه شد. پس از وقفه‌ ای چند ساله، بیانسه اولین آلبوم خود به نام «به طرز خطرناکی عاشق» را در سال ۲۰۰۳ منتشر کرد که پنج جایزه گرمی برای او به ارمغان آورد.
 
بارداری و تناسب اندام
 
پس از تولد اولین فرزندم، نقدهای منفی زیادی در مورد چاق شدن و بهم ریختن هیکلم دریافت کردم، خیلی زیر فشار بودم، از این رو تصمیم گرفتم که در عرض 3 ماه به تناسب باندام قبلی ام بازگردم، اما واقعا کار احمقانه ای بود چون که من به فرزندانم شیر می دادم. در واقع همه چیز خیلی متفاوت و سخت بر من گذشت.
 
رو بسوی پیشرفت
 
زمانی که من 21 سال داشتم، برایم سخت بود که تصویرم را روی جلد مجله تصور کنم زیرا مردم برای تصویر یک زن سیاه پوست هزینه ای نمی پرداختند. اما تصویر من در آن زمان روی جلد مجله چاپ شد و این اتفاق درهای زیادی را به روی دیگر زنان سیاه پوست باز کرد. در واقع من زاویه دید مردم را به رنگ پوست بدن در صنعت مد و فشن تغییر دادم. زنان زیادی مانند ویتنی هیوستون، نینا سیمون و دایانا راس بودند که درهای زیادی را برای من گشودند، من هم دوست دارم که تمام تلاشم را برای نسل های بعدی انجام دهند.
 

شکست مقدمه پیروزی ست
 
خانواده من رابطه خوبی با هم نداشتند. پدر و مادرم از هم جدا شدند و من بی اعتمادی را از همان کودکی تجربه کردم. اما ناامید نشدم و سعی کردم که آن شکست را در رابطه خودم جبران کنم. من با تجربه های تلخی که داشتم یاد گرفتم که چگونه رابطه عاطفی خود با شریک زندگی ام را پیش ببرم.
 
خاکستری
 
به نظر من هیچ سفید و سیاه مطلقی وجود ندارد. در کنار این دو رنگ، رنگ خاکستری نیز در زندگی ما سایه افکنده است اما من از هیچکدام شان هراسی ندارم. اگر چه من بارها و بارها شکست خوردم و قلبم شکست، چه در رابطه عاطفی، چه در محیط کار یا زندگی شخصی... اما تمام شان به من بلند شدن، شاد بودن و رشد کردن را یاد دادند. اکنون به گذشته خودم، زمانی که تنها 20 سال داشتم، نگاه می کنم و از اینهمه تغییری که طی این سالها رخ داد، متعجبم. من اکنون زنی زیباتر، قوی تر و دوست داشتنی تر از قبل شده ام.این عالی ست
 
تمام شد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی