خرید فایل موفقیت زناشویی

شاد بودن در زندگی

خرید فایل موفقیت زناشویی

شاد بودن در زندگی

ختصری از بالا بردن روابط عاطفی زوجین ...

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

 

تحقیق مو

 

 

اصلاح

 

اولین روش برای رشد سریع موها و ضخیم تر شدن آنها این می باشد که به طور منظم آنها را اصلاح کنید، مخصوصا اگر موهای شما سالم نباشند. این نکته به نظر عجیب می رسد، اما کوتاه کردن مو به شما کمک خواهد کرد تا رشد موهایتان زیاد شود و در نتیجه موهایی ضخیم تر نیز داشته باشید. برای همین هر چند موقع موهای خود را کوتاه کنید.

 

 از روغن طبیعی مو استفاده کنید

 

خیلی از افراد قبل از خواب آنقدر خسته هستند که یادشان میرود موهای خودشان را شانه کنند. اما اگر بدانید شانه کردن موها قبل از خواب چقدر برای سلامتی موها اهمیت داردحتما اینکار را انجام می دهید. مری کیت و اوا اسکریو راز مراقبت از موهای خود رو به اشتراک گذاشته اند. آنها توصیه می کنند در هنگام شانه کردن، از پوست فرق سر شروع کنند و به برس خود کمی روغن طبیعی بمالند و با آن موهای خود را شانه کنند، با این کار موهای شما به صورت طبیعی مرطوب می شود. همچنین برای به دست آوردن نتایجی بهتر، هر شب باید قبل از رفتن به رختخواب این کار را تکرار کنید. این کار کمک می کند تا موهای سالم تری داشته باشید.

 

 

 

 

روغن

 

به طور معمول در ساخت شامپوها، محصولات مراقبت از مو و ... از روغن استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید از روغن‌های طبیعی و سالم برای موهایتان استفاده کنید، ابتدا با خواص و فواید این 6 روغن طبیعی آشنا شده و از آن‌ها برای افزایش رشد و سلامتی موهایتان استفاده کنید.


اسیدهای چرب ضروری

 

اسیدهای چرب ضروری یکی دیگر از مواد غذایی بسیار عالی برای رشد موها هستند که می‌توان با مصرف دانه کتان، گردو، ماهی سالمون، سویا، میگو، سبزیجات، گل کلم و کدو آن را تا حد زیادی در بدن تامین کرد.


 

 

 

تمام شد

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی