خرید فایل موفقیت زناشویی

شاد بودن در زندگی

خرید فایل موفقیت زناشویی

شاد بودن در زندگی

ختصری از بالا بردن روابط عاطفی زوجین ...

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سیاهی تحقیق گران

 

 

 

سیب زمینی


یکی از بهترین روش های طبیعی و خانگی و در عین حال ارزان قیمت برای از بین بردن موهای سفید و جلوگیری از سفید شدن موها استفاده از سیب زمینی است. در این روش شما تنها به چند عدد سیب زمینی احتیاج دارید .

چند عدد سیب زمینی پوست بکنید و پوست آنها را در ظرفی که حاوی 2 لیوان آب است 5 دقیقه بجوشانید سپس شعله را خاموش نمایید و اجازه دهید که خنک شود . برای خوشبو شدن آن چند قطره روغن یا اسانس رزماری یا اسطوخودوس را به محتوی درون کاسه اضافه نمایید .

بعد از اینکه موهای خود را شستید ، این ترکیب را بر روی موهای خود بریزید و با آن سرتان را ماساژ دهید تا اثری از موهای سفید در سرتان باقی نماند

 

هلیله

 

گیاه هلیله دارای انواع گوناگونی است، هلیله سیاه، هلیله زرد، هلیله هندی، هلیله کابلی از گونه‌های مختلف این گیاه دارویی هستند که هر یک به طور مجزا خواص درمانی منحصر به خود را دارد؛ از هلیله خواص زیادی مانند تقویت معده، تقویت نور چشم و بینایی، تقویت کبد، رفع بوی بد دهان، درمان یبوست، تسکین سر درد و درد مفاصل به ویژه زانو و آرنج، درمان اسهال، تقویت حافظه و قوای فکری، کمک به درمان آسم، موثر برای کوچک کردن شکم، تصفیه خون و بسیاری موارد دیگر ذکر شده است.

 

تمام

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی