خرید فایل موفقیت زناشویی

شاد بودن در زندگی

خرید فایل موفقیت زناشویی

شاد بودن در زندگی

ختصری از بالا بردن روابط عاطفی زوجین ...

بایگانی
  • ۰
  • ۰

Image result for زیباترین شهرهای دنیا

 

 

 

 

ونیز، ایتالیا

 


این شهر یک قانون طلایی دارد: اگر در ونیز گم نشدید، کارتان را درست انجام نداده‌اید! حتی گردشگرانی که حس جهت‌یابی قوی دارند، حریف خیابان‌های پرپیچ‌وخم ونیز نمی‌شوند.

 

 


هنگ‌کنگ

 

 

برای تماشای زیبایی هنگ‌کنگ زوایای گوناگونی وجود دارد؛ پای آسمان‌خراش‌های سربه‌فلک‌کشیده، روی قایق‌های درحال گذر بندر ویکتوریا و… . اما بهترین زاویه‌ی دید را آسمان شهر دارد. با نزدیک شدن هواپیما به شهر، وقتی غبار و مه به‌کنار می‌رود، جنگلی از بتون در میان جزایر پرفراز و سرسبز نمایان می‌شود.

 

 

 


روم 

 

روم یکی از زیباترین شهرهای دنیاست. در این شهر آثار معماری تاریخی بسیاری وجود دارد که بسیاری آن‌ها را می‌شناسند و یا دیده‌اند. از این آثار فوق‌العاده می‌توان به ساختمان انجمن تراژان، پانتئون، آرامگاه رافائل، معابد و کلیساها اشاره کرد.

 


فلورانس 

 

شهر فلورانس مرکز تجاری و ثروتمندترین شهر اروپا در قرون‌وسطی بود. معماری این شهر که از دوران رنسانس به‌جای مانده و این شهر را به یکی از زیباترین شهرهای دنیا تبدیل کرده است. در این شهر دیدنی‌های بسیاری برای علاقه‌مندان هنر و زیبایی وجود دارد . از دیدنی‌های فلورانس می‌توان به گالری آفیزی، قصر پیتی و  قصر سلطنتی اشاره کرد.

 

 

موفق باشید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی